☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

•★♥هم خاطراتم و مطالب طنز در ضمن به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم♥★•
☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

•★♥هم خاطراتم و مطالب طنز در ضمن به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم♥★•

نی نی

وای چه خانوم زیبایــــــــی

لینک های عزیز

لینک های عزیز بیاید کار باهاتون دارم 

این بنر وبم که براتون فرستادمرو بذارید تو وبتون لطفا 

لطفا خواهش می کنم من تسلیم شدملطفا بذارید 

متشکرم از دوستانی که گذاشتند

خب حالا نوبت جایزه تون هست اگه بنر رو گذاشتید باید جایزه رو باز کنید اینم لینک جایزه روش کلیک کنید.


http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf


اگه بیماری قلبی یا.... ندارید بازی کنید چون هیجان بازی خیلی زیاد است اگر میخواید از کیفیت کامل بازی برخوردار باشید صدای اسپیکر رو تا آخر ببرید

15 شهریور تولدمه

بچه ها چند روز دیگه تولدمه  

میخوام به وبم 15 شهریور یه حالی بدم به شما هم همینطور 

بخندید

امروزتو خیابون یه بچه ۵ ساله به دوستش گفت پدسگ...اونم برگشت گفت :نه که تو بابات آهوئه

 

عمیقا شرمنده دزدی خواهم بود که روزی کیف مرا بزند! 

 

مهم نیس که دهه شصتی باشی یا دهه هشتادی یا دهه نودی...مهم اینه که مثل دهه هفتادیا با معرفت باشی!!!هفتادی ها پرچم رو بگیرن

دندون پزشکی

قبول دارید هروقت میریم دندون پزشکی


 یه سوال می پرسن بعد ما اون جوری جواب میدیم بعد میگن خب چه جالبعکس نوشته های طنز خرداد 92

حال کنید

گوسفندم اگه 3 تا نظر ندم....

حالا اگه زحمتی نیس...
خودت گفتی!!  
 
امروز تنه یه پسره یه شلوار دیدم،  
با هر فرمولی حساب کردم که ببینم این شلوارو چطوری پاش کرده نفهمیدم...
لامصب فک کنم با پاشنه کش پوشیده بود!