☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

•★♥هم خاطراتم و مطالب طنز در ضمن به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم♥★•
☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

•★♥هم خاطراتم و مطالب طنز در ضمن به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم♥★•

بوی ماه مهر :-(

عاقا من ناراحتم

حاضرم آمونیاک خالص تنفس کنم

اما بوی ماه مهر تنفس نکنم

اصلا یه لحظه 31 شهریور رو تصور کن

دوباره باید این جوری بشیم

دوباره مدرسه

دوباره امتحان همش مجبوریم درس بخونیم حتی توی WC

دوباره امتحان

اصلا من نمی خوام برم مدرسه!!

می خوام همش این جوری باشم


مــــــــــــن مدرســـــــــــــه نمــــی خـــــــــوام

راستی از اول مهر به بعد فقط جمعه ها آپ می کنم

یه تست روانشناسی

اسم این چیه؟؟

 


 اگه گفتی چراغ قرمز منفی بینی

اگه گفتی چراغ راهنمایی مثبت اندیش

ببخشید چند روز آپ نکردم کار داشتم امروزم رفتیم اهواز بعد من کمر بند نزدم جریمه شدیمalarmed smiley

حالا چند تا آپ+ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

خطای دید

اگر به علامت + وسط تصویر خیره بشید همه چهره ها زشت به نظر می رسند. لطفا کمی صبر کنید تا فایل متحرک به طور کامل بارگذاری شود  

  

 

 3jokes.com

no one can t see me

3ali3.com

radsms.com


لینک تکونی 2

سلام

تا لینک تکونی بعدی چیزی نمونده

لینک هام زیاد شدن می خوام بی معرفت رو پاک کنم اگر میخواید پاک نشیید

اعلام موجودیت کنید

یه ترول دیگه از خودم

ببخشبر رمز گذاشتم برای جلو گیری از کپی برداری رمز خواستید بگید

 

ادامه مطلب ...

سلام

بچه ها برای وبم یه آهنگ گذاشتم بگید چطوره؟

اگه نمی خونه باید برنامه فلش پلیر نصب باشه برای اینکه سرعتش بیشتر باشه با فایر فاکس بیاید

بعد بیاید ادامه مطلب کار تون دارم.

 

ادامه مطلب ...