☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

•★♥هم خاطراتم و مطالب طنز در ضمن به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم♥★•
☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

☺در این وبلاگ خنده الزامیست☺

•★♥هم خاطراتم و مطالب طنز در ضمن به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم♥★•

I missed U

سلام بچه ها خوبید؟؟؟゜*かわいい*゜

امتحان هام 13 تموم شد゜*かわいい*゜

فقط 3 تا از امتحان هام رو بد دادمгоре

معدلم  خوب بودびっくり

حالا بیخیال اشکال ندارهлесная фея

این چند روز دگه چشام از کاسه در اومدن از بس که فیلم دیدم

بهترین فیلمی که از بینشون دیدم و باحال وخنده دار بود

THIS MEANS WAR بودخیلی باحال بود

پیشنهاد می دم ببینیدش آخه خیلی باحاله

وقتی کارنامه دادن بهتون میگم چند شدم

 دوستانی که حتی تو ایام امتحان ها بهم سر زدن تشکر می کنم

و

دوم خرداد تولدت یکی از بهترین دوستام بود

من دیر متوجه شدم و ازش عذر خواهی می کنم

این دوست خوبم かわいいデコメちゃん の画像مرضیه جونかわいいデコメちゃん の画像

゜*パステル*゜ のデコメ絵文字اینم آدرسه وب مرضیه゜*パステル*゜ のデコメ絵文字

*゜★。・かわいい*・゜☆・ のデコメ絵文字   www.mamazi79.blogsky.com  *゜★。・かわいい*・゜☆・ のデコメ絵文字

تولدت مبارک انشاالله که همیشه شاد باشیшарики

تولدت مبـــــــــــــــــــــارکтортик


i413141_11.gif ()

آهنگ وب عوض شد لطفا گوش بدید

بهم بگید خوبه یا نه؟؟؟